
Middag vid årsmötet med Nordic HBK, i Sala maj 2025.
|

Även i år var Lena med oss på årsmötet med Nodic HBK.
|

Info om vilka som åker i vår husbil. |

Vi hade gjort gravyr på ett antal vinglas. |

Tiiu njuter av en cigarett
utanför middagslokalen vid Sala-mötet.
|

Vid träff med Lillemor och Kenneth kröp en huggorm plötsligt över Tiius sko!
|

Träff med Nordic HBK vid Go-cartbanan i Grängesberg.
|

Lena bestämde sig för att köra Go-cart. |

Vi provade att stå på parkering vid Säbrå kyrka |
|